high-vel0city:

I wanna be in that relationship were I can just do the stupidest shit. Like legit, dance in public with me, make faces at me, do accents with me, hell, make fun of my bad habits in a funny way. I don’t care, just have fun with me.

(via topitmunkeydog)


dumb-boshie-stuff:

I make a lot of embarrassing noises when startled but this tops them all
:\ and that includes the time someone thought there was a bird in the building ugh ugh

dumb-boshie-stuff:

I make a lot of embarrassing noises when startled but this tops them all

:\ and that includes the time someone thought there was a bird in the building ugh ugh

(via topitmunkeydog)



anfonymackie:

do vampires just use their teeth to make a puncture wound and then suck, or are their fangs like a straw

i havent slept in three days

(via bruhkomaeda)


(via bruhkomaeda)


kids: hey dad where are we going for our next vacation
me: well lets see kids
me: *throws dart at map of the world*
me: hm
me: another trip to the middle of the pacific ocean

Reblog if you will answer LITERALLY ANY anon questions.


image

BRING IT ON

(via bruhkomaeda)


dickdiamonds:

If anyone’s gonna be in charge of my funeral I would want it to be this guy

dickdiamonds:

If anyone’s gonna be in charge of my funeral I would want it to be this guy

(via spicy-vagina-tacos)